donderdag 29 maart 2012

Fotoshoot ZonderMeer Magazine

  
In January had ik een fotoshoot voor een nieuw magazine: ZonderMeer magazine. Het blad is zo bijzonder, omdat het gemaakt is voor mensen met een voedselallergie en/of intolerantie.
Als ervaringsdeskundige met een pinda-allergie, vind ik dat een geweldig initiatief.

Het blad is inmiddels twee weken verkrijgbaar bij de boekhandels en een aantal supermarkten en daarnaast wordt in de folder van HalloJumbo geplaatst vanuit dit blad. En ook daar is mijn foto (de cupcake foto bovenin) geplaatst.

Best trots daarop, want de foto's zien er mooi uit en dat moet vermeldt worden, de kok maakte de gerechten geweldig op.

Welke foto vond ik zelf de mooiste: de foto die onder aan dit bericht is geplaatst.
Nu ga ik weer verder lezen, want er staan ook lekkere paasrecepten in, dus ik heb genoeg te koken voor het paasweekend. Ik zal nog een paar (ook zeer gave) foto's van die recepten bloggen.

Nu ga ik weer terug mijn tuin in, kijken wat er groeit en bloeit. Prettig weekend.




Geen opmerkingen: