zaterdag 19 mei 2012

Werken in de wei

  
Zoals je wellicht hebt meegekregen, ben ik nogal eens te vinden in mijn tuin. Maar het weer was erg slecht de laatste paar weken (hoewel het ten goede gaat keren heb ik gehoord). Het werken in de wei ging echter gewoon door. Zoals je kunt zien zijn de planten in de kruidentuin goed aan het groeien, net zoals mijn fruitbomen. In mijn moestuin kan ik inmiddels al groenten plukken. De oogst is redelijk groot, maar de variatie nog niet. Ik heb nu spinazie, radijsjes, sla en raapstelen. Ik zie mijn aardappelen groeien en ook mijn ui en knoflook. Ook heb ik de eerste aardbei die al rood wordt.
Er zijn een paar besjes aan de kruisbesstruik. De frambozenstruiken staan in bloei, dus dat gaat ook niet lang meer duren. Dat geldt ook voor de tuinbonen. Dat zijn mooie bloesems trouwens. De volgende keer dat ik de tuin in ga, neem ik mijn fototoestel mee en maak eens foto's van de bloemen. Dan kun je zien hoe fraai dat eruit ziet.
Nu ga ik weer mijn wei in.
Prettig weekend gewenst!



Geen opmerkingen: